Walentynki tuż-tuż. Z tej okazji może warto przejrzeć swoją szafę i skorzystać z tego, co mogli tam zostawić były lub była.
Raczej wszyscy znamy ten smutny obrazek. Przeglądamy szafę w poszukiwaniu stylówki na dany dzień. I wtedy znajdujemy coś, co należało do niej lub do niego. Pięści się zaciskają, w głowie hula burza wspomnień. Tego typu sytuacji można uniknąć oczywiście zbierając się w sobie, pakując rzeczy do worka i pozbywając się ich na zawsze. Ale Zalando ma inną propozycję.
Swoją walentynkową kampanią w przewrotny sposób promuje bowiem platformę Pre-owned. Dzięki niej z łatwością możemy wymienić niechciane już ubrania na karty podarunkowe do wykorzystania w Zalando lub przeznaczyć określoną kwotę do wsparcia jednej z dwóch organizacji charytatywnych: Czerwonego Krzyża lub WeForests. To alternatywa dla wyrzucania ubrań na śmietnik i generowania niepotrzebnych odpadów – zamiast tego możemy naszym (lub naszych byłych) ciuchom dać drugie życie. To także część strategii Zalando w stronę zrównoważonej mody – więcej o tym planie możecie przeczytać tutaj.
– Poprzez naszą niecodzienną walentynkową kampanię, chcemy zwiększyć świadomość klientów na temat Zalando Pre-Owned i zachęcić ich do korzystania z oferty tej kategorii. Zależy nam aby pokazać, że wymiana ubrań w sposób bardziej zrównoważony możliwa jest zarówno w Walentynki jak i przez cały rok. Tym samym chcemy zmotywować klientów do podejmowania bardziej świadomych decyzji i do wspólnego działania na rzecz dobra planety – mówi Dawid Pożoga, Regional Lead na Polskę i Czechy w Zalando.
Całą akcję promuje spot wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera. Głosu w reklamie udzieliła z kolei wokalistka Rosalie. Sprawdźcie krótkie wideo poniżej: